Telefonos megrendelés: +36 70 3633857 | Bővebb információ: kp4@freemail.hu

Vásárlói vélemények

Mik a tapasztalatai a MOTOR+ al? Írja meg nekünk!

 

14 comments

Vadnai István

A legújabb autómba is megrendeltem a Motorplusz olajadalékot! Nagyon régi és megelégedett használója vagyok a terméknek! Az első használat még a termék régi nevén a Tribolin néven forgalmazott adalékhoz fűződik. A 90-es évek elején még az Autómotor havilap foglalkozott a Londoni Autószalon szenzációjával, a CocaColával járó motorral! Ez a találmány volt a Tribolin azaz mára Motor + amely magyar feltaláló terméke volt. 1993-ban egy Ikarus autóbusz Rába motorjába öntöttem be az első adagot. A motorban 550 ezer kilométer volt, teljesen reménytelen kompresszió viszonyokkal. Egy szerviz vezető barátom tanácsára kezeltük Tribolinnal a teljesen elkopott motort! A kezelés hatására a teljesen fémtisztára kipucolt motor kompressziója a maximumra nőtt. a surlódás lecsökkenése miatt az alapjáratot vissza kellett venni, teljesitménye a motornak új állapotára emlékeztetett. Sokkal csendesebb lett, a fogyasztása kb: 18 %-kal csökkent! A legnagyobb meglepetés a műszaki vizsgán és a zöldkártya méréseken ért minket! A mérőhelyen egyszerűen nem hitték el többszöri mérés után se, hogy ebben a Ikarus buszban Rába motor van! Ezek után a motorolaj ciklusát megdupláztuk, ráadásul olcsó sima olajat használtunk! A motor még ment 250 ezer kilóméter nálam, majd eladás után tudomásom szerint még ugyanennyit! A kiváló tapasztalatom miatt, ezután az összes autómba használtam a motoradalékot, amit most a legújabb autómba is beleöntök. Az adalékot nem csak motorba, hanem sebességváltóba, difibe is alkalmaztam. Az adalékot rengeteg barátomnak ajánlottam. Mindegyik azt jelezte vissza, hogy ez egy csodaszer rendkivül kedvező / alacsony / áron. Ajánlom még nagy terhelésnek kitett munkagépek motorjába, csodákat tesz. Végül a nagy tapasztalatomra hivatkozva mindenkinek ajánlom a Motorplusz adalék használatát saját érdekében!

Kertész Sándor

Fiat Puntó 1.2 benzinesben használtam az adalékot .Azt tapasztaltam hogy az autó lényegesen kevesebbet fogyaszt ,mért adat szerint 1.5 literrel .Tankolt benzine 40 liter ezzel 580 km-tudok megtenni .Amit még észrevettem sokkal csendesebb lett a motor .E mellett viszomt erősebb ,dinamikusabb .Az autónál már kisebb olajfogyasztás jelentkezett ami adalékolás után teljesen megszünt .Télen -10 C alatt nem akart indulni most viszont 1-2 pöcre indul. Barátaimnak ,ismerőseimnek is ajánlottam hogy rendeljenek belőle.

Parittya László

Kb már 30éve vezetek autót, és rendelkezem saját gépjárművel. Sajnos mindig csak használt autót tudtam venni, így aztán hamar jelentkeztek motor problémák, olajfogyasztás növekedése, teljesítmény gyengülés, stb. Ennek kiküszöbölésére, kerestem én is sok sorstársamhoz hasonlóan, a pénzkímélő hatékonynak nevezett megoldásokat, a motorfelújítás helyett.Kipróbáltam az ún.: “Slick 50” adalékot, majd a “Metabond”-ot, A különböző reklám olajakat, melyek csökkentik a súrlódást, stb, Még a “restorer” nevű anyagot is próbáltam mely azért hatékony volt úgy, kb 10ezer km-ig, míg végül jött a “motorelíxír”. Nálam végül is ez az anyag volt, amelyik a legjobban bevált. Igaz kb 20-25ezer km-ig észleltem a hatását, De ezt egy 2000ccm-es, 16 szelepes, tuningolt 176LE-s, A6-os audin teszteltem, amely már több mint 300ezer km-t futott. Eleinte 1000km alatt 1liter olajat fogyasztott, azonban a “motorelíxir beöntése után, úgy 800-1000 km megtételt követően, az olajfogyasztás lecsökkent, és olajcserétől cseréig, visszaesett kb összesen 1liter fogyasztásra, (10 000 km), ami egy ekkora benzines motornál a futott kilométer arányában egész jó. A hatása nálam kb. 20-25ezer km.ig biztosan érezhető. Azóta visszatérő vásárló lettem, és ezt az anyagot használom, és bátran merem állítani, autóstársaim ez tényleg jó!!! Csodát azért senki ne várjon, de a motor élettartamát valóban megnöveli, és amit írnak róla, azt tényleg tudja. Aki nem hiszi járjon utána, és nem fog csalódni.

Kirr János

A január végén rendelt anyagot megkaptam,és szeretném közölni hogy a kezelés minden tekintetben megfelelt az elvárásoknak.
Érezhetően csendesebb, simább lett mindkét autó járása.
Szinte teljesen megszűnt a füstölés, ami ha figyelembe vesszük hogy egy közel háromszázezer kilométert futott 2000-es V6-os autó az egyik, akkor azt hiszem nincs mit részleteznem.

Géber István

Két autómban is használtam egy WV 1.8 benzinesben és egy opelben is ,mindkettő sokkal csendesebb járású lett szinte susog és érezhetően jobban húz. Az 1.8 benzines autómmal 1 literes üzemanyag megtakarítást értem el ,amivel többet tudok autózni ,másrészről az előírás szerinti alap olajat cseréltem agyon adalékolt helyett ,itt is jelentőset megtakarítottam ,Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom.

Knyazoviczki László

A terméket kétketdve fogadtam mert nem hiszek a csodaszerekben meg efélékben, de engem ez a termék nagyon meggyőzött.Egy Ford Orionban használtam amit eladtam ,csendesebb lett ,sokkal kevesebbet fogyasztott a kompressziója teljesen megnőtt.Előtte viszont gyenge volt mert megmérettem ,a kezelésre mintha felújítottam volna a motorját.Már új autómban is beletettem ,mindenkinek bátran ajánlom mert használatával a sokszorosát spórolhatják meg.

Közel 5 éve használom folyamatosan a Motor+ dízel verzióját. Ezalatt az idő alatt 3 autóban volt szerencsém kipróbálni. A második autó egy Opel Omega volt, ami erősen csipegette az olajat, a Motor+ hatására az olajfolyás teljesen megszűnt. Az autó érezhetően dinamikusabb lett, jobban húzott. A fogyasztás megtakarítás kb. 10% -os volt. Mostani autóm egy 5-ös BMW folyamatosan használom az olajcseréknél a Motordoktor-D-t, ez a nagy autó városban kb. 7,5 litert fogyaszt. Városon kívül 5,8 liter is volt. Az olajcsere ciklus is kétszeresére nőtt, ami egy BMW-nél nem kis megtakarítást jelent. Ajánlom mindenkinek ezt a terméket. Ilyen üzemanyag árak mellett pedig szinte kötelezővé tenném. Benzinmotoros fűnyíróba is öntöttem és meg van táltosodva tőle.

Nagy Győző

Közelmúltban vásároltam a fiamnak munkába járásra egy városi kisautót ( Ford Fiesta Fun Sport) igencsak kedvező áron. Szervizkönyve nem lévén a szakszervizben történő állapotfelmérés során fény derült, hogy az ötszámjegyű analóg kilóméterszámláló minimum 1-szer körbefordult, a mutatott 65ezer helyett feltételezhetően 165ezer van az autóban, a motor erősen füstölt és radikálisan fogyassza az olajt (100km-ként 1 decit). Motordiagnosztika során az egyik henger nem megfelelően működött, alig volt benne kompresszió. Miután a szelepeket és a vezérlést felújították , és olajcserénél vastagabb olajat használtunk az olajfogyasztás csökkent, de még mindig érzékelhető volt. Ekkor gondolkoztunk valami adalékanyagon. Interneten kutakodtunk és ekkor jött a képbe a MOTORPLUSSZ. A leírtak szerint jártunk el és most közel 500kilóméter megtétele után az olajfogyasztás teljes megszűnését tapasztaljuk.

Sáringer Gergely

Suzuki SX4 1.5 benzinesbe használom.
Amit tapasztaltam az autó sokkal csendesebb lett ,érezhetően jobban húz ,alig kell neki a gázt nyomni mégis könnyedén megy .Váltásoknál régebben volt egy kis torpanása (turbólyuk szerű) az is hál isten megszűnt .Az autómban 225.000 km -van ezzel a termékkel úgy érzem nagymértékben meg tudom óvni.
A szervizben azt mondták a motorbelső teljesen fém tiszta volt.
Ami még érdekes az olaj 7-8.000 km után is aranysárga volt.
Most rendeltem a következőt ,érdemes kipróbálni.

Juhász György

Egy MTZ892/2 -es traktorban folyamatosan használom .Azt tapasztaltam hogy az olajcsere ciklust kb. duplájára tudom növelni ,az olaj sokáig szép sárga marad .A traktor hidegben is könnyebben indúl, és szép egyenletes a járása a motornak .A hangja is füllel hallhatóan csendesebb úgy 1-2 dbl-lel biztosan.Nehéz mérni traktornál a fogyasztást, mert mindig más munkafolyamatok vannak ,de úgy érzem a fogyasztásom is csökkent .

Andrássy Béla

Az Interneten szörfözve bukkantam a Motor+ adalékra. Nem minden aggodalom nélkül, de vásárlás és a felhasználás mellett döntöttem. Egy 9 éves 1500ccm-es Benzin-gáz üzemű személygépkocsiba használtam szigorúan betartva a felhasználási útmutatót. Éves szinten 40-50000km-ert vezetek, közel azonos útvonalakon. A vezetési stílusomon nem változattam. A felhasználás óta közel 5000km-ert mentem, így talán nem elhamarkodott véleményt alkotnom. 1. Motor zajszint: alig érzékelhetően, de talán csendesebb lett. 2. Teljesítmény: nem tapasztaltam változást. Fogyasztás: LPG-ből maradt a 9l+-2%/100km-es átlagfogyasztás. 3. Olajfogyasztás: eddig is csak autópályás 130-140km/h tempónál érzékeltem olajfogyást, de a jelenség az adalék használata mellett is változatlanul fennmaradt. Összegezve a tapasztalataimat: az adalék használata nem árt, de érzékelhető javulást nem okozott.

Szentes László

Amit tapasztaltam hogy a motorhang jobb lett sokkal csendesebb járású, úgy néz ki a fogyasztásom is egész jó, többek között ezért is használom folyamatosan. Próbálja ki Ön is

Nagy Károly

Egy Toyota Corolla 4 éves benzinesbe folyamatosan használom. Gyakran járok Ausztriába így folyamatosan le tudtam tesztelni a motorpluszt.Négy személlyel klímával 130 -140 -es tempóban régebben 8.7 litert evett most megelégszik 7.9 literrel százon. Számomra nem mindegy a fogyasztás ,régebben használtam a tv -ben is agyonreklámozott terméket de a fogyasztásom akkor semmit nem változott .Az olajcsere ciklust 15000 ként ismétlem de ki tudom tolni 20000 -re itt is megtakarítok.
Barátaimnak ismerőseimnek is vittem nagyon elégedettek a motor+ egyedülálló hatékonyságával.

Géber István

Két autómban is használtam egy WV 1.8 benzinesben és egy opelben is, mindkettő sokkal csendesebb járású lett szinte susog és érezhetően jobban húz. Az 1.8 benzines autómmal 1 literes üzemanyag megtakarítást értem el, amivel többet tudok autózni, másrészről az előírás szerinti alap olajat cseréltem agyon adalékolt helyett ,itt is jelentőset megtakarítottam ,Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom.

Vélemény, hozzászólás?